2010年5月14日 星期五

Tracy's speech

Tracy's speech

Tracy's speech Script

你好.我叫翠西.我十三岁.我是学生。我出生在新西兰.我住在新西兰。我来自柬埔寨。我最喜欢吃冰淇淋。我最喜欢吃面条.我喜欢听音乐.我喜欢阅读.我是个和蔼而快乐的人。我是个很有礼貌的人.我学汉语.我有一个妹妹。我是一个姐姐.我没有宠物.我可以讲英语。我上西湖女子高中.


Tracy's speech Sound recording throuch text-to-speech convert to WAV



Tracy's speech Sound recording throuch text-to-speech convert to MP3



Tracy's speech Sound recording throuch text-to-speech



Sound recording throuch text-to-speech technology

http://www.slideshare.net/kupalima/introduction-to-text-to-speech-technology-and-applications-presentation

沒有留言:

張貼留言