2010年3月8日 星期一

MDBG Translation - carmen cao

Happy New Year.
新年快乐。

I have three younger brothers.
我有三个弟弟。

Thank you.
谢谢。

Where are you from?
你是哪里人?

I live in New Zealand.
我住在新西兰。

I like to go china/ Guangzhou.
我喜欢去中国/广州。

What school do you go to?
你 什么学校去?
你去什么学校 ?
你上什么学校 ?


I miss all of my friends from glenfield intermediate school.
我想念 的格伦菲尔德中间我所有的朋友。
我想念 我在格伦菲尔德中学 所有的朋友

My friends are all nice.
我的朋友都很好。

I have are wonderful family.
I have a wonderful family.

我 已经是 美好的家庭。
我 有一个 美好的家庭

沒有留言:

張貼留言